Arlo

Mapa de falhas e interrupções no serviço Arlo

O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço Arlo relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço Arlo e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo

Carregando mapa, por favor aguarde...

O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.

Usuários da Arlo afetados:

Menos
Mais

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A Arlo Technologies é uma empresa de automação residencial que fabrica câmeras sem fio e sistemas de segurança residencial. A empresa é propriedade da Netgear.

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Locais mais afetados

Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:

Localização Reclamações
Paris, Île-de-France 20
Longmont, CO 8
Berlin, Land Berlin 6
Frankfurt am Main, Hessen 5
Hamburg, HH 5
Melbourne, VIC 5
Leipzig, Saxony 3
Brisbane, QLD 3
Nürnberg, Bavaria 3
Lézan, Occitanie 2
Diepholz, Lower Saxony 2
Zürich, ZH 2
Lübeck, Schleswig-Holstein 2
Atlanta, GA 2
Sydney, NSW 2
Rome, Lazio 2
Amiens, Hauts-de-France 2
Pegnitz, Bavaria 2
London, England 2
Swindon, England 2
Toronto, ON 1
Quito, Provincia de Pichincha 1
Bad Friedrichshall, Baden-Württemberg Region 1
Brunswick, OH 1
Burkhardtsdorf, Saxony 1
Englewood, CO 1
Schwerin, Mecklenburg-Western Pomerania 1
Liège, Wallonia 1
Hastings, MN 1
Perth, WA 1

Discussão da comunidade

Dicas? Frustrações? Compartilhe aqui o que você está pensando. Não se esqueça de incluir a descrição do problema e a sua cidade e código postal.

Cuidado com "números de suporte" ou contas de "recuperação" que podem ser postadas abaixo. Certifique-se de denunciar e votar contra esses comentários. Evite postar suas informações pessoais.

Reclamações sobre problemas no serviço Arlo

Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:

  • InvizOne Geo 🇺🇸 🏳️‍🌈 🇺🇦 🦋 (@InvizOne) relatou um problema

    @ArloSmartHome Thanks, but it doesn’t help. It appeared plans, including LTE, were provided by Arlo & outside LTE not recommended. Conflicting cellular info has halted a Go2 purch a live agent could easily clarify. Seems bad social media is only way to get attention/answers to product Q’s.

  • MagaDplorable NotBorg (@MagaDplorable) relatou um problema

    @ArloSmartHome bought a Pro 5S 2K to test to replace 9 camera system. I had issue but can't get an support because I don't have account ? this is trial version suppose to be good for 30 days. all I get is spinning when trying to view. your idea of "Trial" sucks no sale

  • fmzurutuza F Mendez 🔻 (@fmzurutuza) relatou um problema

    Buenos días @ArloSmartHome tengo un problema con dos de sus cámaras y no puedo contactar con ustedes. Las contrate contraté con Securitas y ahora casi un mes después de darme de baja han dejado de funcionar

  • YossarianV5 Yossarian is PRO-CHOICE and ANTI-FA (@YossarianV5) relatou um problema

    @ArloSmartHome your "customer service" is non-existent. Three cameras functionally inoperable and I can't get any responses worth a **** within a reasonable (it's been a week) amount of time. Really disappointing.

  • barefootphoto Donna Rosser (@barefootphoto) relatou um problema

    @ArloSmartHome your customer service and secure plan are a joke. No help.

  • AmberChaiT AmberChaiT (@AmberChaiT) relatou um problema

    @ArloSmartHome hey idiots!HOW ABOUT ACTUALLY SENDING THE PUSH NOTIFICATIONS THIS YEAR WHEN SOMEONE NEEDS TO LOG IN? WOW YOU SYSTEMS ARE ****!

  • DeniseGratia Denise (@DeniseGratia) relatou um problema

    @ArloSmartHome I'm waiting for my turn in the chat room and I've been waiting for over an hour and 4 people have gone thru the queue. Your service is especially terrible. The only thing you're really good at is billing.

  • BrotherBourbon Save Lives! (@BrotherBourbon) relatou um problema

    Hey @ArloSmartHome I just bought a whole system on Ring because your chat is terrible and you can’t get anyone on a call. Worst customer support I’ve ever seen.

  • alex__0113 Alex (@alex__0113) relatou um problema

    @ArloSmartHome Where do I start… •Your 6month battery claim appears to be more like 1 week •you have more or less double your CVR prices • Why can CVR not be locally stored • I can’t view my cameras live on a laptop • poor customer service Poor company. Would never choose again

  • JerryNo40834855 Jerry Norman (@JerryNo40834855) relatou um problema

    @ArloSmartHome the worst camera I've purchased sold by Walmart

  • alex__0113 Alex (@alex__0113) relatou um problema

    @ArloSmartHome researched chowing your cameras and quickly regretting it. Not interested in you using you help portal which is useless. DM me an email address that I can email normally. Your CVR prices on your website do not reflect what you actually want !!! Not impressed !!!

  • YYFaridaYY Farida Yasmin (@YYFaridaYY) relatou um problema

    @ArloSmartHome is the app down. Can’t connect no matter uninstalling and reinstalling. Web log in works but app doesn’t. All device updates installed

  • ScottyWitte Scott 🌻 (@ScottyWitte) relatou um problema

    @ArloSmartHome It’s normal to be frequently, randomly logged out of the Arlo app. But now, this time, I’m unable to log back in. No reason or error given. I’m assuming the people that run this company don’t use their own products.

  • FreakyFelicia F3L!C!A (@FreakyFelicia) relatou um problema de New Westminster, British Columbia

    @ArloSmartHome customer service is trash

  • luisaggie Luis Ortiz (@luisaggie) relatou um problema

    @ArloSmartHome hi any support on trying to get the redeemable code to work? Currently have an EOL camera system, and we wanted to get our annual subscription, but keep getting error message when trying to suscribe to the annual multi camera plan.

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