Arlo

Mapa de falhas e interrupções no serviço Arlo

O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço Arlo relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço Arlo e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo

Carregando mapa, por favor aguarde...

O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.

Usuários da Arlo afetados:

Menos
Mais

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A Arlo Technologies é uma empresa de automação residencial que fabrica câmeras sem fio e sistemas de segurança residencial. A empresa é propriedade da Netgear.

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Locais mais afetados

Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:

Localização Reclamações
Dayton, OH 5
Hamburg, HH 3
Grafton, OH 1
Newport, OR 1
Houston, TX 1
San Antonio, TX 1
Milan, Lombardia 1
Thetford, England 1
Libourne, Nouvelle-Aquitaine 1
Gersthofen, Bavaria 1
Ooltewah, TN 1
Hennef, NRW 1
Fort Worth, TX 1

Discussão da comunidade

Dicas? Frustrações? Compartilhe aqui o que você está pensando. Não se esqueça de incluir a descrição do problema e a sua cidade e código postal.

Cuidado com "números de suporte" ou contas de "recuperação" que podem ser postadas abaixo. Certifique-se de denunciar e votar contra esses comentários. Evite postar suas informações pessoais.

Reclamações sobre problemas no serviço Arlo

Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:

  • paratracker Sophie St. Clare (@paratracker) relatou um problema

    @ArloSmartHome Are you ever going to fix the server-side bug that shows two (of my twelve) cameras off-line on the web interface, when they show online on the app? It's irritating and it's obviously NOT the device or the network (i.e. a setup issue).

  • ask_Arlo Arlo Community (@ask_Arlo) relatou um problema

    @paratracker (1/2) Thanks for reaching out. Please send us a DM through our official Twitter pages @ArloSmartHome or @ask_Arlo with the following so we can endorse your concern to our support team: - Email add linked to your Arlo acct - Screenshot of the error message - Contact # & time zone

  • ask_Arlo Arlo Community (@ask_Arlo) relatou um problema

    @paratracker Thanks for reaching out. Please send us a private message through our official Twitter pages @ArloSmartHome/@ask_Arlo with the following so we can endorse your concern to our support team: - Email add linked to your Arlo acct - Screenshot of the error message - Contact number

  • Bkrux4real Bryan Krux (@Bkrux4real) relatou um problema

    @ArloSmartHome fix your app tired of having to log back in for my mother every 2 days.

  • Rob_balboa RobXbalboa (@Rob_balboa) relatou um problema

    @ArloSmartHome you have the worst marketing setup in history, the software Charge of 9.99 per camera, is the worst idea yet, somehow we can get a 49.00 camera on amazon that has every feature INCLUDED, CVR everything . I have 10 arlo cams and have never once got to use the full software, sad

  • katp25 Kathryn Gainey (@katp25) relatou um problema

    @ArloSmartHome worst customer service ever! Refuses to cancel my service. I no longer have the device and have been trying to cancel since June 28th. No one calls me back or answers me in anyway. Crooks!

  • Kahuna_2010 Paul (Go Avs!) (@Kahuna_2010) relatou um problema

    You planning on fixing the 2K video streaming or nah? @ArloSmartHome and dont send a link to “how to _______”. I know how to ________. It’s also in your knowledge base as a know problem.

  • dinsmore_steele dinsmore/steele (@dinsmore_steele) relatou um problema

    @ArloSmartHome why is nothing working? Tech support is useless. Help.

  • m_wildfire Wyldfyre (@m_wildfire) relatou um problema

    @ArloSmartHome @bluedogprinting This is the worst customer service I've had in a long time.

  • jaytheprofit J.P. (@jaytheprofit) relatou um problema

    @allanritchie911 @ArloSmartHome Replace the batteries They go bad

  • InGodWeTrust614 Proud to be Ultra MAGA (@InGodWeTrust614) relatou um problema de Tega Cay, South Carolina

    @ArloSmartHome even though I've set video doorbell to no vehicles, I get every single frigging vehicle that comes or goes down my street. What's the deal????

  • WindexPopsicle Windex Popsicle (@WindexPopsicle) relatou um problema

    @ArloSmartHome And all I’m trying to do is checnge the network and it can’t read a stupid QR code. Fix this ****.

  • NarlaForQueen —N— (@NarlaForQueen) relatou um problema

    @allanritchie911 @ArloSmartHome That's pretty bad service that availability to technical support depends on your subscription 😕

  • luga2020 LUGA (@luga2020) relatou um problema

    @ArloSmartHome when are you going to fix geofencing in your ios app?. It is irritating cameras not activating automatically…

  • dinsmore_steele dinsmore/steele (@dinsmore_steele) relatou um problema

    @ArloSmartHome we can’t get any help and the app is worthless

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