Arlo

Mapa de falhas e interrupções no serviço Arlo

O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço Arlo relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço Arlo e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo

Carregando mapa, por favor aguarde...

O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.

Usuários da Arlo afetados:

Menos
Mais

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A Arlo Technologies é uma empresa de automação residencial que fabrica câmeras sem fio e sistemas de segurança residencial. A empresa é propriedade da Netgear.

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Locais mais afetados

Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:

Localização Reclamações
Longmont, CO 12
Minneapolis, MN 2
Paderborn, NRW 1
Jewar, UP 1
Leeds, England 1
Stendal, Saxony-Anhalt 1
Toronto, ON 1
Brockton, MA 1
Port Orchard, WA 1
Spokane, WA 1
Reading, England 1
Sydney, NSW 1
Moreno Valley, CA 1
Montauban, Occitanie 1
Dallas, TX 1
Norwell, MA 1
Euskirchen, NRW 1
Viersen, NRW 1
Fujian, Guangxi Zhuangzu Zizhiqu 1
Biebertal, Hessen 1
Paris, Île-de-France 1
Vénissieux, Auvergne-Rhône-Alpes 1
Grenoble, Auvergne-Rhône-Alpes 1
Priego de Córdoba, Andalucía 1
Denver, CO 1
Kyiv, Misto Kyyiv 1
Cary, NC 1

Discussão da comunidade

Dicas? Frustrações? Compartilhe aqui o que você está pensando. Não se esqueça de incluir a descrição do problema e a sua cidade e código postal.

Cuidado com "números de suporte" ou contas de "recuperação" que podem ser postadas abaixo. Certifique-se de denunciar e votar contra esses comentários. Evite postar suas informações pessoais.

Reclamações sobre problemas no serviço Arlo

Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:

  • szumlanski Jason Szumlanski (@szumlanski) relatou um problema

    @ArloSmartHome Peace of mind? Try piece of junk. Replace my faulty Arlo camera (see case 42140169). Your customer service is a JOKE! Outsourced imbeciles. Or maybe robots. Worst customer service EVER!

  • davidenico david nico (@davidenico) relatou um problema

    and if the argument is they're terrible looking as to be a deterrent, thats nonsense, you need up close hidden cameras that can actually identify perps. @LOREXTECHNOLOGY @ArloSmartHome @googlenest

  • Km7D Kevin. (@Km7D) relatou um problema

    @ArloSmartHome Hi, I just purchased a Arlo Pro 2 to replace another base station that went bad. It doesn’t look like I can get my older cameras to record unless I have a subscription, but I should get 7 days free, correct?

  • Caracuse Caracuse (@Caracuse) relatou um problema

    @ArloSmartHome pleaseeeeeeeee help a tired mom out here .....🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  • GiveMeSpace3 Ex Free school meals recipient in the High Peak (@GiveMeSpace3) relatou um problema

    @chadmccullough @ArloSmartHome We've had ours for a couple of years problem free

  • BrewerETC Nan Brewer (@BrewerETC) relatou um problema

    @ArloSmartHome yesterday’s update has shut down the ability for my new wireless doorbell to record video. Get alerts. No images. Can view live and manually record. FIX THIS!

  • szumlanski Jason Szumlanski (@szumlanski) relatou um problema

    @ArloSmartHome why does your customer service suck SO BAD?! See case 42140169. Replace my SECOND faulty camera in my system during the warranty period. I'm tired of waiting (again). #Arlo

  • MaeecsX Arty (@MaeecsX) relatou um problema

    @ArloSmartHome is Arlo down? Hasn’t detected motion when there was motion entire day

  • iandavies391 Ian Davies (@iandavies391) relatou um problema

    @ArloSmartHome @NETGEAR I know your support people are working at home but the last 3 calls I have made have been a waste of time. At least give your people good internet at home so they can work properly and be herd. 3 calls and an hour later still have the initial problem.

  • sabresfans2836 Scott Craft (@sabresfans2836) relatou um problema de Henrietta, New York

    @ArloSmartHome your customer service is a complete clown show!!!!!!!! You’re a complete **** show!

  • crazypeas1 Paul (@crazypeas1) relatou um problema

    @ArloSmartHome trying to sign up to an account to set up the Arlo Pro 3 and not receiving the email confirmation. Tried a few times now to resend but nothing. Can you help?

  • Caracuse Caracuse (@Caracuse) relatou um problema

    @ArloSmartHome my arlo baby disconnects from our network every 30 seconds. It is NOT my router /network causing the issue which leads me to believe the WiFi in the monitor is going bad...

  • sabresfans2836 Scott Craft (@sabresfans2836) relatou um problema de Henrietta, New York

    @ArloSmartHome what a joke your Arlo pro 3 cam is!! It’s a garbage cam! Can’t believe I wasted my $ on your cam! @alzassociation please don’t recommend this cam to any caretakers trying to protect their out of town family members!

  • LtAndyNorris Lt. Andy Norris 🚔🇺🇸 (@LtAndyNorris) relatou um problema

    @ArloSmartHome We sent our Video Doorbell and all parts as requested back on a RMA to have it replaced. We received the replacement doorbell but not the screws and part that is installed in the doorbell. Can you help?

  • robspodcastmug Rob's Podcast Mug (@robspodcastmug) relatou um problema

    Need some @ArloSmartHome @ask_Arlo help. Added my base/cameras to HomeKit and by default it added 3 of my 4 cams as “favorite cameras” on the My Home screen. For the life of me I can’t figure out how to add the last camera to the favorites. Any ideas?

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