Mapa de falhas e interrupções no serviço Arlo
O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço Arlo relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço Arlo e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo
O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.
Usuários da Arlo afetados:

A Arlo Technologies é uma empresa de automação residencial que fabrica câmeras sem fio e sistemas de segurança residencial. A empresa é propriedade da Netgear.
Locais mais afetados
Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:
Localização | Reclamações |
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Longmont, CO | 12 |
Minneapolis, MN | 2 |
Paderborn, NRW | 1 |
Jewar, UP | 1 |
Leeds, England | 1 |
Stendal, Saxony-Anhalt | 1 |
Toronto, ON | 1 |
Brockton, MA | 1 |
Port Orchard, WA | 1 |
Spokane, WA | 1 |
Reading, England | 1 |
Sydney, NSW | 1 |
Moreno Valley, CA | 1 |
Montauban, Occitanie | 1 |
Dallas, TX | 1 |
Norwell, MA | 1 |
Euskirchen, NRW | 1 |
Viersen, NRW | 1 |
Fujian, Guangxi Zhuangzu Zizhiqu | 1 |
Biebertal, Hessen | 1 |
Paris, Île-de-France | 1 |
Vénissieux, Auvergne-Rhône-Alpes | 1 |
Grenoble, Auvergne-Rhône-Alpes | 1 |
Priego de Córdoba, Andalucía | 1 |
Denver, CO | 1 |
Kyiv, Misto Kyyiv | 1 |
Cary, NC | 1 |
Discussão da comunidade
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Reclamações sobre problemas no serviço Arlo
Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:
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Jason Szumlanski (@szumlanski) relatou um problema
@ArloSmartHome Peace of mind? Try piece of junk. Replace my faulty Arlo camera (see case 42140169). Your customer service is a JOKE! Outsourced imbeciles. Or maybe robots. Worst customer service EVER!
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david nico (@davidenico) relatou um problema
and if the argument is they're terrible looking as to be a deterrent, thats nonsense, you need up close hidden cameras that can actually identify perps. @LOREXTECHNOLOGY @ArloSmartHome @googlenest
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Kevin. (@Km7D) relatou um problema
@ArloSmartHome Hi, I just purchased a Arlo Pro 2 to replace another base station that went bad. It doesn’t look like I can get my older cameras to record unless I have a subscription, but I should get 7 days free, correct?
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Caracuse (@Caracuse) relatou um problema
@ArloSmartHome pleaseeeeeeeee help a tired mom out here .....🙏🏻🙏🏻🙏🏻
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Ex Free school meals recipient in the High Peak (@GiveMeSpace3) relatou um problema
@chadmccullough @ArloSmartHome We've had ours for a couple of years problem free
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Nan Brewer (@BrewerETC) relatou um problema
@ArloSmartHome yesterday’s update has shut down the ability for my new wireless doorbell to record video. Get alerts. No images. Can view live and manually record. FIX THIS!
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Jason Szumlanski (@szumlanski) relatou um problema
@ArloSmartHome why does your customer service suck SO BAD?! See case 42140169. Replace my SECOND faulty camera in my system during the warranty period. I'm tired of waiting (again). #Arlo
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Arty (@MaeecsX) relatou um problema
@ArloSmartHome is Arlo down? Hasn’t detected motion when there was motion entire day
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Ian Davies (@iandavies391) relatou um problema
@ArloSmartHome @NETGEAR I know your support people are working at home but the last 3 calls I have made have been a waste of time. At least give your people good internet at home so they can work properly and be herd. 3 calls and an hour later still have the initial problem.
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Scott Craft (@sabresfans2836) relatou um problema de Henrietta, New York
@ArloSmartHome your customer service is a complete clown show!!!!!!!! You’re a complete **** show!
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Paul (@crazypeas1) relatou um problema
@ArloSmartHome trying to sign up to an account to set up the Arlo Pro 3 and not receiving the email confirmation. Tried a few times now to resend but nothing. Can you help?
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Caracuse (@Caracuse) relatou um problema
@ArloSmartHome my arlo baby disconnects from our network every 30 seconds. It is NOT my router /network causing the issue which leads me to believe the WiFi in the monitor is going bad...
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Scott Craft (@sabresfans2836) relatou um problema de Henrietta, New York
@ArloSmartHome what a joke your Arlo pro 3 cam is!! It’s a garbage cam! Can’t believe I wasted my $ on your cam! @alzassociation please don’t recommend this cam to any caretakers trying to protect their out of town family members!
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Lt. Andy Norris 🚔🇺🇸 (@LtAndyNorris) relatou um problema
@ArloSmartHome We sent our Video Doorbell and all parts as requested back on a RMA to have it replaced. We received the replacement doorbell but not the screws and part that is installed in the doorbell. Can you help?
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Rob's Podcast Mug (@robspodcastmug) relatou um problema
Need some @ArloSmartHome @ask_Arlo help. Added my base/cameras to HomeKit and by default it added 3 of my 4 cams as “favorite cameras” on the My Home screen. For the life of me I can’t figure out how to add the last camera to the favorites. Any ideas?