Mapa de falhas e interrupções no serviço Arlo
O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço Arlo relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço Arlo e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo
O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.
Usuários da Arlo afetados:
A Arlo Technologies é uma empresa de automação residencial que fabrica câmeras sem fio e sistemas de segurança residencial. A empresa é propriedade da Netgear.
Verificar o status atualLocais mais afetados
Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:
Localização | Reclamações |
---|---|
Dayton, OH | 5 |
Hamburg, HH | 3 |
Grafton, OH | 1 |
Newport, OR | 1 |
Houston, TX | 1 |
San Antonio, TX | 1 |
Milan, Lombardia | 1 |
Thetford, England | 1 |
Libourne, Nouvelle-Aquitaine | 1 |
Gersthofen, Bavaria | 1 |
Ooltewah, TN | 1 |
Hennef, NRW | 1 |
Fort Worth, TX | 1 |
Discussão da comunidade
Dicas? Frustrações? Compartilhe aqui o que você está pensando. Não se esqueça de incluir a descrição do problema e a sua cidade e código postal.
Cuidado com "números de suporte" ou contas de "recuperação" que podem ser postadas abaixo. Certifique-se de denunciar e votar contra esses comentários. Evite postar suas informações pessoais.
Reclamações sobre problemas no serviço Arlo
Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:
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Sophie St. Clare
(@paratracker) relatou um problema
@ArloSmartHome Are you ever going to fix the server-side bug that shows two (of my twelve) cameras off-line on the web interface, when they show online on the app? It's irritating and it's obviously NOT the device or the network (i.e. a setup issue).
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Arlo Community
(@ask_Arlo) relatou um problema
@paratracker (1/2) Thanks for reaching out. Please send us a DM through our official Twitter pages @ArloSmartHome or @ask_Arlo with the following so we can endorse your concern to our support team: - Email add linked to your Arlo acct - Screenshot of the error message - Contact # & time zone
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Arlo Community
(@ask_Arlo) relatou um problema
@paratracker Thanks for reaching out. Please send us a private message through our official Twitter pages @ArloSmartHome/@ask_Arlo with the following so we can endorse your concern to our support team: - Email add linked to your Arlo acct - Screenshot of the error message - Contact number
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Bryan Krux
(@Bkrux4real) relatou um problema
@ArloSmartHome fix your app tired of having to log back in for my mother every 2 days.
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RobXbalboa
(@Rob_balboa) relatou um problema
@ArloSmartHome you have the worst marketing setup in history, the software Charge of 9.99 per camera, is the worst idea yet, somehow we can get a 49.00 camera on amazon that has every feature INCLUDED, CVR everything . I have 10 arlo cams and have never once got to use the full software, sad
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Kathryn Gainey
(@katp25) relatou um problema
@ArloSmartHome worst customer service ever! Refuses to cancel my service. I no longer have the device and have been trying to cancel since June 28th. No one calls me back or answers me in anyway. Crooks!
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Paul (Go Avs!)
(@Kahuna_2010) relatou um problema
You planning on fixing the 2K video streaming or nah? @ArloSmartHome and dont send a link to “how to _______”. I know how to ________. It’s also in your knowledge base as a know problem.
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dinsmore/steele
(@dinsmore_steele) relatou um problema
@ArloSmartHome why is nothing working? Tech support is useless. Help.
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Wyldfyre
(@m_wildfire) relatou um problema
@ArloSmartHome @bluedogprinting This is the worst customer service I've had in a long time.
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J.P.
(@jaytheprofit) relatou um problema
@allanritchie911 @ArloSmartHome Replace the batteries They go bad
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Proud to be Ultra MAGA
(@InGodWeTrust614) relatou um problema
de
Tega Cay, South Carolina
@ArloSmartHome even though I've set video doorbell to no vehicles, I get every single frigging vehicle that comes or goes down my street. What's the deal????
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Windex Popsicle
(@WindexPopsicle) relatou um problema
@ArloSmartHome And all I’m trying to do is checnge the network and it can’t read a stupid QR code. Fix this ****.
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—N—
(@NarlaForQueen) relatou um problema
@allanritchie911 @ArloSmartHome That's pretty bad service that availability to technical support depends on your subscription 😕
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LUGA
(@luga2020) relatou um problema
@ArloSmartHome when are you going to fix geofencing in your ios app?. It is irritating cameras not activating automatically…
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dinsmore/steele
(@dinsmore_steele) relatou um problema
@ArloSmartHome we can’t get any help and the app is worthless