Arlo

Mapa de falhas e interrupções no serviço Arlo

O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço Arlo relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço Arlo e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo

Carregando mapa, por favor aguarde...

O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.

Usuários da Arlo afetados:

Menos
Mais

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A Arlo Technologies é uma empresa de automação residencial que fabrica câmeras sem fio e sistemas de segurança residencial. A empresa é propriedade da Netgear.

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Locais mais afetados

Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:

Localização Reclamações
Sacramento, CA 3
San Francisco, CA 2
Anchorage, AK 2
Adelaide, SA 2
Paris, Île-de-France 1
Kuala Lumpur, KUL 1
Atlanta, GA 1
Greenville, SC 1
New York City, NY 1
Ballerup, Region Hovedstaden 1
Langenfeld, NRW 1
McKinney, TX 1
Harrisburg, PA 1
Boston, MA 1
Fleury-les-Aubrais, Centre-Val de Loire 1
Roussillon, Auvergne-Rhône-Alpes 1
Rome, Lazio 1
Seattle, WA 1
Olmstedville, NY 1
Quevedo, Provincia de Los Ríos 1
Charlotte, NC 1
Fuenlabrada, Comunidad de Madrid 1
Neu-Anspach, Hessen 1
Wigan, England 1
Hyderabad, TG 1

Discussão da comunidade

Dicas? Frustrações? Compartilhe aqui o que você está pensando. Não se esqueça de incluir a descrição do problema e a sua cidade e código postal.

Cuidado com "números de suporte" ou contas de "recuperação" que podem ser postadas abaixo. Certifique-se de denunciar e votar contra esses comentários. Evite postar suas informações pessoais.

Reclamações sobre problemas no serviço Arlo

Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:

  • sonbaetaekwondo 🇬🇧🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Yorkshire:🇺🇸🇨🇱 (@sonbaetaekwondo) relatou um problema

    @ArloSmartHome @ask_Arlo still waiting for a reply regarding your poor UK customer service and your faulty goods also blaming @Duracell saying the batteries are different in England and the US despite saying the doorbell is compatible

  • mishiii_24 Mishi (@mishiii_24) relatou um problema

    @ArloSmartHome I need help!

  • php_llc Shane van de Boogaard (@php_llc) relatou um problema

    @ArloSmartHome So my replacement is set up and working but the battery has drained 40% in a lil over 24 hrs. The solar panel charger seems to do nothing. Now I gotta worry abt short battery life and a solar charger that does nothing? C'mon guys, wtf?

  • Zacctastic Zac (@Zacctastic) relatou um problema

    Trying out some @ArloSmartHome Ultra 2 cameras. Can’t connect to HomeKit with “unauthorized accessory”. Tried factory reset. No go. Now trying live chat help.

  • Charlessinger Charles Singer (@Charlessinger) relatou um problema

    @ArloSmartHome the worst customer service. Was on hold for 2 hours and 15 minutes only to have the call disconnected.

  • cmadsen81 Christine Madsen (@cmadsen81) relatou um problema

    @ArloSmartHome I’m getting an “There was an error obtaining your library. Arlo team is working on this issue.” message. When/how can this be resolved?

  • S_Potter_ Samantha Potter (@S_Potter_) relatou um problema

    @ArloSmartHome award for worst customer service goes to you! Congratulations 🙃

  • rob_watson_96 robert watson (@rob_watson_96) relatou um problema

    @curryspcworld @ArloSmartHome Can you help me with my order been on the phone over an hour and still nothing

  • JediCataclysm Jesse Hyatt (@JediCataclysm) relatou um problema

    @ArloSmartHome help! I bought 6 ultra 2 cameras but when I change the settings away from super wide 180 I can’t change back! I’m stuck at 155 or 120. Also can I use 2 base stations? Thanks!

  • erica_l_perry Erica P (@erica_l_perry) relatou um problema

    @ArloSmartHome put through a service request on Sunday and still waiting on a reply. Can't get our cameras or base to connect through the app or online. How can I get help?

  • Invyism Invy (@Invyism) relatou um problema

    @TeamKnowhowUK @ArloSmartHome @curryspcworld There are several DMs that have been ignored. I have now cancelled the order and submitted an INR request to paypal. Worst customer service I've ever dealt with, never again.

  • 456csr S. C. (@456csr) relatou um problema

    @ArloSmartHome , my video library currently isn’t accessible. Any idea on a turnaround time for a fix?

  • EdHayes87 Ed Hayes (@EdHayes87) relatou um problema

    @ArloSmartHome Just been on with your support chat about stolen camera. Once they discovered it was purchased from Amazon they declined to help. I have loads of Arlo stuff and this is a crap way to treat loyal customers - regardless of where they bought the kit

  • stryker369 William Bent (@stryker369) relatou um problema

    @ArloSmartHome I sent my in laws a request to access one camera on my system. I sent them the email invite and they got the app and set up an account. Now when they open the app, it wants them to set up an arlo system. They just want to view mine, not set one up. Help please.

  • Diggvintage St Olaf Butter Queen (@Diggvintage) relatou um problema

    @curryspcworld @ArloSmartHome Your customer service is in a mess, your ordering system is broken with nothing actually arriving.

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