Mapa de falhas e interrupções no serviço IG
O mapa de interrupções a seguir mostra os últimos locais em todo o mundo onde usuários do serviço IG relataram estar tendo problemas e interrupções. Se você estiver tendo problemas com o serviço IG e sua área não estiver listada, não deixe de de enviar uma reclamação abaixo
O mapa de calor acima mostra onde os relatórios de mídia social e enviados por usuários mais recentes estão agrupados geograficamente. A densidade desses relatórios é representada pela escala de cores conforme mostrado abaixo.
Usuários da IG afetados:
A IG é a maior corretora de câmbio e contratos por diferença (CFDs) do mundo. A empresa oferece acesso global a uma linha de produtos abrangente que inclui negociação de câmbio, índices de ações, ações individuais, setores de ações, commodities, criptomoedas, títulos e taxas de juros. A oferta de serviços é disponibilizada em uma variedade de plataformas de negociação baseadas na Web e para dispositivos móveis de nível profissional.
Locais mais afetados
Nos últimos 15 dias, as reclamações sobre interrupções e problemas tiveram origem em:
| Localização | Reclamações |
|---|---|
| Leer, Lower Saxony | 5 |
| Hannover, Lower Saxony | 1 |
| Stade, Lower Saxony | 1 |
| Berlin, Land Berlin | 1 |
| Hamburg, HH | 1 |
Discussão da comunidade
Dicas? Frustrações? Compartilhe aqui o que você está pensando. Não se esqueça de incluir a descrição do problema e a sua cidade e código postal.
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Reclamações sobre problemas no serviço IG
Reclamações sobre falhas, interrupções e problemas mais recentes nas redes sociais:
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Amanda Zhang
(@AmandaZ35514466) relatou um problema
@IGcom Hello ! I am Amanda from China. Your trademark rejected by CNIPA. It must file review within 15 days since you got the rejected notification, . We can help to overcome it . No.1556071- IG
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MedSupply
(@Fafaservices) relatou um problema
@IGcom @ST_Business Hi CEO, I have started with IG since Jan 20211 and experienced IG platform down and was unable to close deals. Although raised to IG, the issue hasn't been resolved.
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Fletch
(@fletch000007) relatou um problema
@SLowie100 @IGClientHelp @Toro_AIM Yep, agreed and no great issue with that. I understand wanting to maximise the profitability of the business of course. Step 1) stop taking new positions on certain stocks - they seem to have done this. Step 2) let your customers know that you wish to withdraw from this game 1/2
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Eddie
(@eddiedavis2707) relatou um problema
@ChrisyShields @Sierra117_Jon @IGcom Couldn’t agree more absolutely outrageous decision! Take EUA for example as if you would wanna close down here 😳
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Gary Newman
(@GaryNTrader) relatou um problema
@Lol_Yiddo @IGClientHelp Doesn’t really affect me either - I just think it is a terrible way to run a business if you don’t inform all clients at the same time when it comes to a change like this
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Fletch
(@fletch000007) relatou um problema
@IGClientHelp @Toro_AIM Also “offer a low return”? So you’re saying as you don’t make huge profits on these, only some profits, you’re just not bothered about continuing the service for people with existing positions?
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stocksandsharesinvestingclub
(@stocksandshare3) relatou um problema
IG error message "Max consideration in excess of maximum allowed on your account" when trying to place trade. Missing opportunities due to this. No info as too what max consideration is and nobody answering telephone. Know a better provider I can transfer ISA too? @IGClientHelp
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Mo Miah
(@Mo_Miah0) relatou um problema
@IGClientHelp I tried to open a share dealing account with another email of mine and it recognised the previous one and now it says it’s locked I have spent over 2 hours on the phone no answer please can you help ?
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Space Simian
(@DeedSpaceSimian) relatou um problema
@IGClientHelp @Toro_AIM Low return for you, high return for us the traders. You are just removing all the stocks that go up and keeping all the stocks that go down.
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Nick Heap
(@nick_heap) relatou um problema
@JohnMcG59249309 @SpacsTon @IGClientHelp On the basis they supposedly operate a hedged business model and having regard to the level of liquidity that is available on the mainstream SPACS I don't see what the problem is. Hopefully they get it sorted asap!
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Knejben
(@Knejben) relatou um problema
@CoinDesk @IGcom @Tanzeel_Akhtar ”...after the financial regulator said it considers the products to be too high risk for retail consumers.” Yeah but allow casinos, no problem there... the hypocrisy know no bounds... tbh, Im sick and tired of this BS.
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Gu
(@GuiThebault) relatou um problema
@IGClientHelp Thanks, there is no problem of having payed in another stock and share ISA elsewhere in the same tax year? It's empty now
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Ross Kirwan
(@Rosskirwan1) relatou um problema
@IGClientHelp @Toro_AIM Two days for clients to adjust their portfolios is bad, and could do irreversible damage to your company brand IG. Stop all the speculation and come out with your intentions @IGClientHelp
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gin&tonic
(@Woodysue) relatou um problema
Well finally got the official confirmation from @IGSquawk @IGClientHelp by email of the list of co's they're ceasing trading on ..bit late, bad form ,offering to trade in share dealing ac with them though...I don't think so..
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Matthew Smith
(@sosisticated) relatou um problema
@IGClientHelp Hi! Trying to upload documents for account activation. Error message: "Sorry, we"re having technical issues. Unfortunately, we can"t finish processing your application at the moment." Am I doing something wrong? Or any idea on how long until the issue is resolved?